Fotograf  Štefan Jendrek
Vítam Vás   na  mojom   blogu !

Volam  sa Štefan Jendrek a srdečne Vás vítam na stránkach , na ktorých prezentujem časť mojej fotografickej tvorby . Moje snaženie je motivované predovšetkým výzvou pozoruhodne zachytiť a uchovať jedinečné životné momenty ľudí.Ak vzniknuté fotografie v divákovi vyvolajú emócie, obohatia ho a pripomenú mu, že život je plný kúzelných okamihov, moja práca bola úspešná.

K foteniu som sa dostal náhodou, keď som ako 21 ročný dostal prvý fotoaparát, tak som začal fotiť všetko .

Už po prvých záberoch som pochopil, že chcem mať svet zachytený na fotkách tak, ako ho vnímam ja . Tak ma napadlo, že môj život si nafotím sám.

No prešli 4. roky a ja som chcel niečo viac. Fotky, ktoré budú iné . Tak prišla na rad nová – prvá zrkadlovka.

Fotky boli fajn , páčili sa mne, kamarátom i okoliu. No niečo im chýbalo – ich vlastná duša. Začal som ju hľadať, lepšie povedané, hľadať spôsob, ako ju zachytiť. Našiel som, čo som hľadal -
nový rozmer fotenia, moje fotenie. To, ktoré ma baví a napĺňa. Je to moja príležitosť hľadať krásu tam, kde ju nikto nevidí, je to moja schopnosť zachytiť obyčajný okamih vo svetle jeho výnimočnosti. Je to moja možnosť odhaliť radosť i na tvári, ktorú obmývajú slzy.

Teraz by som rád poskytol zdokumentovanie a zachytenie jedinečných záberov z vašich akcií na pamiatku neopakovateľných chvíľ vo vašom živote.

Či už máte firmu a radi by ste mali zdokumentovaný firemný večierok , maturujete a čaká Vás stužková slávnosť, športujete a čakajú Vás preteky, alebo sa len bavíte na žúrke, pri každej z týchto príležitostí -udalosti môžete využiť moje služby.

Fotografia má moc zastaviť čas. A tak pomocou nej si môžete kedykoľvek pripomenúť najkrajšie chvíle so svojimi blízkymi. Chvíle, keď vo Vás rastie nový život, chvíle, keď vaše dieťa robí prvé kroky , chvíle, keď oslavujete svoje životné jubileum sa už opakovať nebudú. A práve preto je tu tá možnosť si ich nechať zvečniť.

Mojím osobným i pracovným pôsobiskom sú Krompachy . Fotografovaniu sa aktívnejšie venujem od roku 2009 . Fotím s technikou Canon -digitálne zrkadlovky i klasická zrkadlovka.

Vo svojej fotografickej tvorbe sa venujem hlavne spoločenským akciám a podujatiam organizovaných mestom Krompachy .

Moje fotografie ste mohli zahliadnuť na stránkewww.krompachy.sk alebo na facebooku- ŠJ- photos, ale aj v mesačníku Krompašský spravodaj.

Som fotograf z Krompách , ale bez problémov nafotím čokoľvek, kdekoľvek a kedykoľvek . Ja som tu ,aby som naplnil vaše očakávania.


Štefan  Jendrek, Maurerova  25 053 42 Krompachy
e-mail.: jendrekstefan@gmail.com,  alebo   na stefanjendrek909@gmail.com.
tel. číslo.:  0949 166 090 alebo  na fb. profil   Štefan Jendrek.


Komentáre

Obľúbené príspevky