Spomíname

Spomíname
Spomíname  ľudia  ktorý  tam  prežili  detstvo   a  mladosť  komentáre  pod   fotkou.

Slivajda Kejsela Köhlerova Moje celé detstvo.Super spomienky.

 Marián David Feledi Nezabudnuteľná bola najmä teplota vody; kým bola čistá, mala maximálne 17 st. Jediná cesta do vody bol feješ (hlavička) bez zbytočných prieťahov. Inak hrozilo, že do vody nikdy nevojdeš... Dnes by mi hrozil infarkt pri takom teplotnom šoku.

 Jeiny Miklošová Vaktorová ...ach jo, moje detsvo 

 Tibor Kluc Tak na to kupalisko som sa chodil cele prazdniny kedysi kupat!Bolo velmi pekne aj ta ozdravovna.Po prevrate som sa tam pozriet a kedsom vydel tu spustosenu hrozu tak som mal Vazeny Krompasani slzi v ociach!!Priserne!!To sa demokrati na tom pekne podpisali!!Neviem co by na to povedali nasi predkovia ktory to kedysi postavili!!Je to hanba!!!

Potraviny  u  p. Henela  

Potraviny u p. Hennela........rok1985...kto sa pamätá .......


 Tibor Kluc Nazdar moji KROMPASANI!!Tak na tu fotku si ja pamatam velmi dobre!!Chodil som velmi casto nakupovat k HENELOVCOM velmi dobre som poznal celu vitocnu rodinu!!!!Vsetkych Vas velmi pozdravuje rodeny KROMPASAN TIBOR KLUC.Mam na vsekych KROMPASANOV na zivot v Krompachoch velmi pekne vzpomienky!!Majte sa tam vsetci dobre!!!

 Miloš Vojtek No na ten obchod mam velmi velke spomienky

 Mc Gregor pamatam,mal som 5rokov chodil som tam na žuvačky PEDRO. 

 Zdenka Cechova to bol obchod s velkym O odvtedy taky nebol,a ani nebude

 Robert Bognar jeeeej,tak to si este pamatam aj ja a aj personal to boli zlate casy

 Blanka Lesňáková Sýkorová Supeer...to boli časy...p.Cenka ak dobre vidím a ostatné mená neviem...

 Pavol Bomba p. Hennel, p. Hennelova, p. Cenka ,p.Repaska,p.Debreceniova, p.Ziolkovska............

 Blanka Lesňáková Sýkorová Wau tváre poznám mená všetky niee ...stály zakaznik ..

 Pavol Bomba nie ........p. Hennel je môj svokor.......bohužial už tu nie je a ani moja svokra.....

 Veronika Malíčková Vážanová tak som sice mladsi rocnik ale kedze sme byvali hned dole na maurerke tak pamayam ked ma mama posielala nakupovat stale do Hennela

 Vladimir Falátek ties som tam chodil z robotnickej nakupovat a vedla bolo este mesiaren .... a kusok dalej dreveny zelovoc.

 Pavol Bomba ja ešte pamätam ked mal svokor aj mäso a zelovoc.....až potom to rozdelili na mäsiarstvo a potraviny....

Ján Daňko a ja si pamätám jak sme s mamou roznášali mlieko po domácnostiach od pána Henela bolo to v roku 1960 chodil som do prvej triedy

 Pavol Bomba Jano a to bul socik a služby boli inakše a neška aký podnikateľ by to robel.........len to me dakedy štve že dnešnej mládeži daktoré muúdre hlavy bulikujú jak bulo plano.....a ani to nezažili.........ale ta doba mala svoje čaro..........

 Jana Kandriková Ja som tam chodila cez veľkú prestávku na rožky a pribináčika a pán Henel tam bol vždy........bol to super obchod

 Janka Šumjaciová Super fotka, Teta a ujo, ...ujo ma volal Zarži :))) to boli úžasné časy nakupovať u Henela, zlatí ľudia

 Jana Bekešová Ja som tam chodila nakupovať skoro každý deň, keď som išla zo školy domov.

 Anton Novák no jo pán Henel... k nemu sme prišli aj v noci a šiel z nami do predajne nakúpili sme proviant a bol spokojný aj on a aj my 

 Viera Švejkovská Dolinská pekna fotka...jeeej moja mamka tam je 



Zaspomínajte   si  aj  vy  na staré  dobré  časy ........
Zdroj: Facebook, 
foto: Historia   a súčasnosť ......  





 

Komentáre

Obľúbené príspevky