Predstavujem sa Vám

Predstavujem sa Vám

Najmenej 2 hodiny fotografovania  v uvoľnenej  atmosfére formou prechádzky v prírode, v parku, okolí vašho domova, alebo inom, vpred dohodnutom mieste. Fotenie v exteriéri je prirodzenejší, než v ateliéru pred bielým alebo inak farebným pozadím. V prírode sa dá náfotiť  spusta  zaujímavých snímkov  a krásných okamžikov  :)

Ahojte  priatelia


Mňa osobne život skúšal veľmi ťažkými úlohami , ktoré som musel zvládnuť a prekonať a neboli veľmi ľahké, ako strata oboch rodičov , ktorá zanechala vo mne ranu na duši, s ktorou sa nevyrovnám do konca svojho života . Človek sa buď postaví na nohy, alebo upadne . Mojím postavením na nohy bolo fotografovanie , ktorému venujem svoj všetok voľný čas a vždy vtedy, ak ma niekto zavolá .
Fotografovaním som začal ako 21 ročný , keď som dostal prvý fotoaparát , tak som ním začal fotiť všetko, prírodu, deti, ľudí a pod. Všetky fotografie som zverejňoval na fb profile . Ako amatér som potreboval niečo iné , tak som si kúpil fotoaparát značky Olympus , s ktorým som fotil portréty, krajinku a pod.
Fotografie boli fajn ,páčili sa mne, kamarátom i okoliu . No chýbala im vlastná duša , začal som ju hľadať , teda spôsob ako ju zachytiť . Prešli štyri roky a ja som chcel niečo oveľa viac. Fotky, ktoré budú iné a tak prišla na rad prvá nová zrkadlovka – CANON, s ktorou fotím dodnes a som na ňu hrdý . Zábery sú ako živé . Som nesmierne rád, ak pri fotení ľudí sa môžem trocha uvoľniť a odviazať ,fotením dostávam nové sily pre ďalšie fungovanie . Pri fotení dievčat , ktoré som už nafotil mám veľmi dobrý pocit , každá z nich je proste iná a nesmierne dobrá, ba až divoká zábava pri  fotení , ktorá ostala vo mne dodnes .....
Samotné dievčatá, ktoré prešli okom objektívu vedia. o čom píšem .
Fotím väčšinou v prírode alebo na zrúcaninách , ktoré máme aj doma v Krompachoch .
Fotil som portréty dievčat aj mimo Krompách , teda v Spišskej Novej Vsi, kde som si dohodol termín fotenia , čas a miesto kde by sa to mohlo uskutočniť . Táto dohoda bola veľmi jednoduchá – písali sme si cez fb a dohadovali o čase a mieste fotenia , po dohode sme si na seba nechali kontakt aby sme sa mohli kontaktovať . Po zopár fotení dievčat v Spišskej Novej Vsi, sa mi samé dievčatá hlásili prostredníctvom stránky na fotenie , ostávalo len dohodnúť kedy  kde a o koľkej , ostatne už prišlo samo.
Bolo mi potešením spoznať niečo nové , nakoľko rád spoznávam nových ľudí . Ani jedná s dievčat , ktoré stali pred mojím objektívom sa okoloidúcimi ľuďmi rušiť nenechala , nakoľko sa fotilo aj priamo v centre mesta .
Pri každom fotení ,mám veľmi dobré a zábavné spomienky .
Osobne som našiel to , čo som hľadal svoje vlastné šťastie vo svete fotografie !
Pretože „ Fotografia ma moc zastaviť čas“
A tak pomocou nej si môžete kedykoľvek pripomenúť najkrajšie chvíle so svojimi blízkymi . Chvíle keď vo Vás rastie nový život , chvíle keď vaše dieťa robí prvé kroky , chvíle keď oslavujete svoje životné jubileá sa už opakovať nebudú . A práve preto, Vám ponúkam fotenie a to úplne bezplatne .
Pýtate sa prečo bezplatne ? Svet fotografie ma baví natoľko, že nepotrebujem odmenu, mám radosť s toho , ak má niekto radosť s pekných fotografii. A to ma naplňa a idem ďalej .
Mojím osobným i  pracovným pôsobiskom sú Krompachy .
Fotografovaniu sa aktívnejšie venujem od roku 2009.
Vo svojej fotografickej tvorbe sa venujem hlavne fotením akciám, podujatiam, portrétom a prírode .
Moje fotografie môžete zahliadnuť aj na facebooku alebo na stránke mesta alebo na mojej stránke na fb ŠJ-photos .

Som amáter angažujúci sa vo svete fotografie , a tu prinášam Vám moju tvorbu .


                                                                s  pozdravom  Štefan Jendrek

Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky